13 sierpnia 2013

"Afryka"

Witajcie!

Czas refleksji był, teraz nadszedł czas działania :)

To moje twórstwo życiem z pracy rąk może nie jest, ale wielką przyjemnością wychodzenia naprzeciw nowym wyzwaniom jak najbardziej. I to daje zawsze dużą satysfakcję, a może kiedyś uda się choć w części ziścić marzenie o domku, życiu z pracy rąk, itd. :)

Ale do rzeczy. Powstała na zamówienie kolejna eko torba z materiału :) Tym razem złożył je mój Mąż :) Jak zwykle najwięcej zajęło mi wymyślenie i stworzenie dekoru. Ale i samo szycie torby jakoś szło po gruzie, szczególnie szycie rączek zajęło mi multum czasu. Robiłam je z materiału, a nie taśmy jak jest w  tutorialu, co z pewnością było znaczącym utrudnieniem. Inna rzecz, to to, że mi zależało. Inaczej się robi dla kogoś, a inaczej dla siebie. Dla kogoś zawsze daję z siebie 120%  ;P

Lubię, kiedy moje rzeczy mają w sobie coś bardzo charakterystycznego, coś co oddaje nieco osobowość ich właścicieli. W tym wypadku jest to po prostu Afryka, ponieważ Klient ;) jest fanem muzyki z tego kontynentu.

A z uwag technicznych...rączki sa dłuższe (75cm) 

Chętnie usłyszę Wasze zdanie, opinie :) A tu kilku fot.




Mam nadzieję, że ta "plama" i Wam przypomina Afrykę:)

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Muchas gracias!! Lo hice para mi marido y como es un fan de la música africana...por eso África :)

      Usuń