15 stycznia 2014

"Muchomor Wielki"

Witam!

Jest mi bardzo miło, że znalazło się kilku chętnych na Rozdawajkę! Chcę wierzyć, że nie tylko portmonetka zwabiła Was do mnie ;) Dziś do 0.00 przyjmuję zgłoszenia, a jutro jak ogarnę uczestników na fb i tu z przyjemnością ogłoszę Zwycięzcę. 

A tymczasem zdradzam szydło z maszyną. Wszystko za sprawą raju materiałowego, jaki niedawno odkryłam i pewnej torby. Raj to sklep z cudownymi tkaninami z Japonii, w którym przed Świętami kupiłam sobie prezent, z którego wkrótce powstanie torba dla mnie :) A owa torba, kiedyś napotkana na ulicy, tak mi się spodobała, że metodą prób i wielu, wielu błędów, szlifów i zmian... wreszcie powstała. Mam zamiar tworzyć jej wariacje co do rączek i kolorów oczywiście, ale kształt mega mi się podoba. Z informacji dodatkowych...ma czarną podszewkę, wewnętrzna kieszonkę na to i owo i 2 zatrzaski,dzięki którym tak zgrabnie wygląda jeśli nie jest wypchana po brzegi.

Popatrzcie sami i ciekawam co sądzicie :)

Przed Państwem "Muchomor Wielki" 





Ubolewam nad światłem i w związku  z tym nad jakością i jasnością zdjęć...Mam nadzieję, że mimo to dostrzeżecie jej urodę :)

6 komentarzy:

  1. Mimo braku światła torba wygląda zjawiskowo :)
    Już się nie mogę doczekać losowania, a tym czasem zaprszam dna konkurs do mnie
    http://kiosc.wordpress.com/2014/01/14/giveaway-2/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, dzieki. Pęknę chyba z tylu miłych słów! A na wyniki czekam niecierpliwie! :)

      Usuń
  2. Świetna! Super forma! Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest wypasiona, bo zgrabna złożona i pakowna rozłożona. A to wszystko dzięki dwóm magicznym zatrzaskom. A zdolności...dziękuję, ale to za duże słowo :)

      Usuń
  3. O rany, genialna ta torba!!! A wspomniałaś coś, że "raczkujesz dopiero w świecie maszyny"..... Aż się boję pomyśleć co będziesz tworzyła, jak już "staniesz na nogi" :))))))
    Tkanina w kropy jest świetna - moje dzieci mają z niej uszyte zasłony w pokoju. Ale już sobie wyobrażam tą torbę w tkaninie z tego RAJU MATERIAŁOWEGO - czyżby to była Kokka?? Uszyj ją, pokaż i niech pęknę z zazdrości :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! cóż za oko. Kokka w istocie. Ale jest tak piękna, że z moją wprawą w krojeniu boje się zacząć. Ale jak powstanie myślę, że będzie się czym chwalić. No i dzięki w ogóle za takie mega komplimenty!

      Usuń