30 marca 2015

Krata na lato!

Witam!

Biłam się chwilkę z myślami czy zamieszczać posta czy nie...nie mam wielu zdjęć, bo i nie ma co ich robić za dużo... Do tego moja Modelka łapie od soboty wszystko, co jest z chorób do złapania, więc nie ujrzycie tu dziś nic na żywym organizmie...

Krótko pisząc jednak post jest, ubogi, ale jest.

Skromna, bawełniana, czerwono-biała krateczka zauroczyła mnie już dawno. Mamy na dzielni nowy sklep i cuda tam mają, więc raz na jakiś czas oko cieszę, Panią jak idzie interes zagadam lub się skuszę na zakup niewielki.

I tak właśnie pewnego pochmurnego dnia kratka znalazła się w moich rękach. Dzierganie swetra było czasochłonne, więc musiałam sobie jakąś odskocznie uczynić. Wiadomo było, że będzie szycie, niewiadomą do końca było co...



 Odleżakowała krateczka troszkę i powstała prosta sukienka, jakich tu na blogu już kilka pokazywałam. Nic ambitnego, a jednak moje oko cieszy.


Zaczajam się jeszcze na taką czarną krateczkę z marzeniem uszycia małego conieco dla siebie, ale... wiecie jak to jest z tymi obietnicami ;)

Póki co zbieram się do zszywania ukończonego swetra!, ale najpierw muszę wyleczyć z wszystkich choróbsk moją dzielną Pociechę, bo ją zmogło na całego :/

U mnie wiosna! I niech tak zostanie, czego i Wam życzę! 






7 komentarzy:

  1. Jak to nic ambitnego? Idź, przepadnij, bo kompleksy mam. Super kiecka! Lamówki na rękawach świetnie uzupełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. I moje oko też cieszy!!! Uwielbiam krateczki wszelkiej maści. Pamiętam, że będąc w szkole średniej kupiłam sobie podobną sukienkę - też była w czerwoną drobną krateczkę - kochałam ją nad życie!!
    Piękna jest. W prostocie siła - choć gdyby przyszło mi taką uszyć wcale tak prosto by już nie było... :) Lamówka przykuwa wzrok. Ja bym jeszcze doszyła małą kieszonkę - może z jakimś haftowanym kwiatuszkiem?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Czytasz w moich myślach! Kieszonka była, ale została odpruta. Kolor źle dopasowany, a hafty ...no cóż,tej techniki jeszcze nie opanowałam. Może następnym razem :)

      Tymczasem czekam na Twoje cuda spod overlocka! Z pewnością będzie co podziwiać!

      Usuń
  3. Z takiej kratki to co by nie było, będzie sweet cute :P

    OdpowiedzUsuń