30 stycznia 2013

"Czerrrwony Guzikowiec"

Oto zdaje się moja ostatnia propozycja szyjotula na wciąż trwającą zimę. Jeszcze dobrze nie wrzuciłam jej tutaj, a już mam zamówienie na wersję męską :) Będzie się różniła tylko kolorem (czarny). Na czym polega  urok tego modelu? Jeśli ktoś nie lubi szalików i nie pasują mu otulacze zawijane wokół szyi, to ta opcja jest idealna. Ten szyjotul ściśle doń przylega, jest ciepły i nie zajmuje dużo miejsca. Tym razem jest efektem testu włóczki Katia (tutejszej). Dodam, że ścieg chyba niechcący sama wymyśliłam, bo takiego wzoru nigdzie nie widziałam i do tego typu wytworów, świetnie się nadaje.

Efekt jak zwykle do oceny.




Rozmiar: ok. 77cm x 20cm
Materiał: włóczka  - 55%wełna i 43% akryl
Kolor: czerwień wiśniowa

Dodatki: drewniane guziki - kołki w liczbie trzech

1 komentarz:

  1. Me encanta tu blog, te felicito!! El cuello es fantástico, lo prefiero a las bufandas. Si no es indiscreción que punto has utilizado?

    OdpowiedzUsuń