30 lipca 2015

Best gift ever!

Witam!

Otrzymałam najlepszy podarek ever i to od nie byle kogo!!!! Zabrało mi trochę spreparowanie tego wpisu, ponieważ bardzo chciałam zrobić piękne zdjęcia i zaangażować w nie Zosię, ale się niestety nie udało :(

Zdjęcia są jakie są i w żadnym stopniu nie oddają totalnej precyzji, mistrzowskich umiejętności Twórczyni i nieprzeciętnej urokliwości podarków!





Kaśka z www.beeinquiltsland.blogspot.com uczyniła mnie i moją Córkę przeszczęśliwe :)

Słów mi brakuje na opisanie zaskoczenia, radości i pokory wobec otrzymanych podarków.
Zocha poduszkę kocha, ja z kolei rozważam oprawienie obu w ramkę :))



Kaśka po prostu robi CUDA!!!

Uwierzcie mi, że w tych poduchach wszystko jest idealne! Wiadomo, że nie jestem obiektywna :)))
Ale też znam się na rzeczy :)

Podsumowując jakby ktokolwiek z Was marzył o patchworkowym cudzie (od podstawek, po poduchy, pledy...) walcie do Kachy, bo po prostu WARTO! Jest absolutną Mistrzynią i kropka!


Ja teraz popuściłam wodzę wyobraźni i znowu mam tysiąc pomysłów na sekundę,.... ale póki co dziergam sweterek...kolejny :)

Trzymajcie się ciepło!

11 komentarzy:

  1. Piękne!!! Tkaniny dobrane idealnie i do tego wszystko tak idealnie zszyte.. cuda! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, Kasia jest perfekcyjna! Człowiek z lupą nie do patrzy się uchybień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! Kasia ma talent jakich mało. Zazdraszczam jej go, a Tobie podarunków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczerwieniłam się :) Ani na połowę z tych komplementów nie zasługuję, ale bardzo się cieszę, że poduchy przypadły Wam do gustu! Dziękuję, bardzo dziękuję :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to ja!!!
      A co do komplementów (i nie tylko)...moja Babcia mawiała: "Jak dają trzeba brać, jak biją to uciekać", więc przyjmuj zasłużone komplementy z uśmiechem! :)

      Usuń
  5. Mam ci ja podusię od Kasi i kocham ją miłością przeprawdziwą. Kasia umie przepięknie zaczarować skrawki :)

    OdpowiedzUsuń