31 maja 2016

Panda Girl

Witajcie!

Sporo się u mnie ostatnio zaczęło dziać. Po powrocie z wakacji miałam mały zastój, ale potem...

Najpierw przełamałam się (hurrrra) i wreszcie uszyłam coś dla Zosi. Ta dzianina w pandy czekała dłuuugo, aż się doczekała.



 Wykorzystałam wykrój na bluzkę z Ottobre. Dodałam sporo od siebie. Dół przedłużyłam i poszerzyłam,a rękawy skróciłam. Ściągacz na dole pełni funkcję przedłużającą i kolorystycznie wykańczającą. A kieszonka to absolutna konieczość! Na skarby wszelakie.


Pierwsza sesja była w domu, druga w plenerze i trochę tych zdjęć dużo, ale nie mogłam się powstrzymać i macie sporo do oglądania.





Sukienka zrobiła furorę w przedszkolu, więc dumnam jak paw! Na fali emocji zamówiłam kolejne materiały, tylko kiedy ja te wszystkie plany zrealizuję...znacie to uczucie? Ech...

Poniżej moje ulubione trzy zdjęcia!






A najważniejsze na koniec. 
Wreszcie pokonałam swój strach i postanowiłam spróbować swojego szczęścia w lokalnych jednodniowych targach rękodzielniczych. 
O stresie i wątpliwościach nie będę Was tu zanudzać, ale jest i to duży!
Z drugiej strony raz kozie śmierć i zobaczymy co z tego wyniknie.

Wystawiam tam swoje portmonetki, torby i plecaki.
Zatem jeśli ktoś z Was albo Waszych znajomych będzie w Barcelonie 11 czerwca (sobota), serdecznie zapraszam na HGE do miejsca zwane "Menzanina" (c/Ramon y Cajal 2) w godzinach 11-21.

Ci, którzy wpaść nie mogą, trzymajcie za mnie kciuki...żebym ze stresu nie zwiała!

Teraz siedzię, dłubię, ogarniam wizytówki, naklejki, myślę nad metkami, dorabiam plecaki...także nudy nie ma! 
A co u Was?

Uściski!

11 komentarzy:

  1. Rozkoszne to ujęcie z podniesioną nóżką na początku :) A że tak długo trzymałaś taki materiał to grzech! Słodka panda, słodka modelka stonowane czernią - Wyszło rewelacyjnie :)
    Już trzymam kciuki za targi. Oczywiście gratuluję odwagi i teraz to się już nie ma czym przejmować. Trzymam kciuki!
    Tylko zrób fotorelację, jeśli się da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za komplementy, za dobre słowo, za trzymanie kciuków!
      Fotosy z wydarzenia będą! Taki mam plan :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki rękami i nogami! Twoje wytwory są tak perfekcyjne, że wróżę sukces. Daj znać, jak poszło :)
    A Zosia... jest przesłodka! Moja ulubiona modelka.
    Super foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wiara we mnie jest niezastąpiona! Dzięki Ci wielki Inka! W imieniu Zosi też dziękuję :*

      Usuń
  3. Modelka pierwsza klasa: te uśmiechy, pozy i piękne włosy!!
    Sukieneczka wyszła super. Rozumiem Cię doskonale z zakupami tkanin "na zapas" :)
    Trzymam kciuki za targi. Wierzę, że będziesz zadowolona :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boska kieca!
    No i powiem ci... targi w Barcelonie... Ja pierdzielę! Gwiazda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka tam gwiazda, to lokalne targi rękodzielnicze. Żaden szął pał :)
      Dzięki! :*

      Usuń
  5. Świetna Zosina sukienka - prosta ale niezwyczajna. Modelka przeurocza. Widać, zę dobrze czuje się w pandziej sukience :) Powodzenia na targach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki za ciepłe słowa! Targi się udały :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetna Zosina sukienka - prosta ale niezwyczajna. Modelka przeurocza. Widać, zę dobrze czuje się w pandziej sukience :) Powodzenia na targach!!!

    OdpowiedzUsuń