7 października 2016

Jak to liście paproci zawróciły mi w głowie...

Witajcie!

Latem zrobiłam zakupy dzianinowe z miliardem pomysłów na ich wykorzystanie. Niestety teraz strach jest mi je ciąć (są takie piękne)! Czyżby początki szmatoholizmu?!?

Od początku jednak faworytem numero uno były paprocie! Oszalałam na ich punkcie!
Cud, miód i palec lizać!
W głowie miałam bluzkę z kimonowymi rękawami, ale w głowie to ja mam cuda niewidy, a potrzebny był szablon. Ideę zatem zmieniłam i postanowiłam uszyć klasyczny basic. 
Szablon wykombinowałam z ukochanej bluzki na stanie i zaczęłam ciachać. Niestety nie uwzględniłam wyraźnej różnicy w rozciągliwości materiałów!! BLUZKA MATKA jest bardziej elastyczna...dlatego BLUZKA CÓRKA wyszła mi tak obcisła, że gram przytyję, a bluzka nigdy przenigdy nie ujrzy światła dziennego i basta!




Wykończenie dekoltu i rękawów z tej samej dzianiny metodą a la ściągacz. Z pomocą przyszła mi Paula, za co pięknie dziękuję!


Dół, zgodnie z panującymi trendami w modzie, jest niewykończony i się roluje :)


A ja w nowym uszytku czuję się jak w drugiej skórze. Dosłownie!


A do tego, w przepastnych odmętach mojej szuflady, znalazłam chustę w kolorze liści paproci, która idealnie komponuje się z bluzką. Dlatego dziś nie narzekam i się nad sobą nie użalam, lecz bezwstydnie się przed Wami mizdrzę :)
Pięknego weekendu!

Dziękuje, że jesteście! :*

12 komentarzy:

  1. Świetna! A z tymi spodniami to autfit jak z wybiegu mody! Sam szyk i rozkosz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha z wybiegu do sklepu chyba :D Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  2. Kobieto o wielu talentach! Jak zwykle, mucha nie siada! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie zabrzmię jak tyranosaur, ale pierwsze, co mi przyszło na myśl po ujrzeniu zdjęć to stwierdzenie: "no, w dechę!" :)))) Materiał świetny! A że Ty Kochana jesteś jak trzcinka chudzinka - to Ci we wszystkim ładnie! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ano w dechę, że mi wyszło!
      Kacha, dziękuje Ci bardzo bardzo :*

      Usuń
  4. Mam te same paprocie z przeznaczeniem na prostą bluzkę dla siebie! Muszę tylko znaleźć czas, żeby ją sobie uszyć :P Twoja wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją zatem, z pewnością będzie piękna! Print jest boski! Dziękuję :*

      Usuń
  5. u la la :)full profeska!
    Pięknie wyszła! Tkanina świetna, modelka urocza, zestaw super :D

    OdpowiedzUsuń