20 lipca 2012

po co, na co i dlaczego?

Pomysł na bloga zrodził się bardzo niedawno, niemalże równocześnie z narodzinami mojej córki :)   Po co, na co i dlaczego? Powodem jest przede wszystkim próżny ekshibicjonizm :) Chęć dzielenia się tym, co ręce moje wespół zespół z szydełkiem (tudzież maszyną) wytworzyły. Początki przygody "robótkowej" to lata szkoły podstawowej. Pierwszy i najlepszy nauczyciel - Babcia.

Oprócz mojej największej inspiracji - córki, niedawno odkryta bawełniana taśma ekologiczna oraz różnorodność wytworów, które można z niej wyczarować, zaowocowały pomysłami bez liku oraz odrodzeniem się przyjemności tworzenia płynącej z machania szydłem. 


Jednak nie tylko owa taśma jest materiałem, z którego tworzę. Ocean dostępnych na rynku włóczek i materiałów stanowi nie lada wyzwanie. Swych ulubionych wciąż szukam, a po drodze wpadam na kolejne pomysły i kolejne, i kolejne...i tak to się toczy.  

Ewentualnym odwiedzającym życzę inspiracji, miłego oglądania i zapraszam do dzielenia się spostrzeżeniami, zapytaniami itp. 


Z przyjemnością podzielę się prezentowanymi wytworami, tudzież wyczaruję produkt podobny, bowiem każdy z nich jest i będzie jedyny w swoim rodzaju :)  

W razie pytań piszcie:info@creaturra.com
lub na facebookuhttps://www.facebook.com/creaturra

Odpowiem z przyjemnością na wszystkie pytania i wątpliwości.

Pozdrawiam 

Creaturra!!

3 komentarze: