14 marca 2013

"Tęczowy Pled" - kocyk dziecięcy"

Oto i wreszcie jest - cały, piękny, kolorowy i zdrowy. Wykonany w pocie czoła jak zwykle na szydełku. Materiał: 100% wełna. Dużo czasu zajęło mi wykonanie go, dlatego chylę czoła dla tych, co dziergają pledy w rozmiarach "dla dorosłych". Mój ma zaledwie 75cm x 100cm, a kosztował mnie sporo zdrowia i czasu :) Tu odsyłam jakby ktoś chciał spróbować swoich sił w stworzeniu takiego kocyka/pledu. Bardzo dokładnie i przejrzyście wytłumaczony krok po kroku. Sama korzystałam :)
A oto i on w całej swej krasie i okazałości:

Strona prawa:


Strona lewa:



w wersji złożonej:


Miłego dnia! Ja teraz wypoczywam :D

2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona tym pledem!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Duży tu udział Kota Burego ;) To dzięki instrukcji mój pierwszy raz wyszedł jak wyszedł :P

      Usuń