10 czerwca 2013

"Lady Cappuccino"

Na DaWandzie 20% obniżka na moje torebki do końca czerwca trwa :) Wystarczy wejść, wybrać i do mnie napisać, a wówczas cena odpowiednio poleci w dół (bowiem zniżka jest tylko dla fanów mojej strony na fb).

Ale póki co lato się zbliża i coś nowego z torebkami chciałam popróbować. Pierwotnie miały być listonoszki. Niestety nie tak łatwo znaleźć ładne i gotowe lub półgotowe paski, więc póki co powstały dwa nowe modele. Troszkę inne sploty, trochę inna technika robienia i mam nadzieję niezmiennie urocze :p

Dziś przedstawiam "Lady Cappuccino", a już w krótce kolejna dama :)






Chętnych na nią zapraszam do kontaktu!
Miłego poniedziałku!

2 komentarze:

  1. Piękne uchwyty :)
    Miałam kiedyś podobną torebeczkę na lato. Uwielbiałam ją.
    Ps. Twoje dni mają chyba trochę więcej niż 24 godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe mają tyle samo :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń