14 lipca 2016

Rudy, turkusowy, zielony...

Nie mam dziś wiele do powiedzenia.
Trochę za gorąco na myślenie i tworzenie.
Głowę mam na północy Europy. Zasłuchuję się w tamtejszych dźwiękach i odpływam...

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć sukienki dumnie noszonej od ponad tygodnia,
Dowód na to, że rudy, turkus i zieleń to zawsze dobre połączenie :)

Gotowi? :)

seria z "domowego studia"




z pleneru obok domu




i z centrum miasta 


P.S. Pomysł (w trakcie szycia), wykonanie i zdjęcia są mojego autorstwa. Dumnam jak paw, choć skomplikowane to to aż takie nie jest, wiem.

Ot i tyle na dziś. Idę zanurzyć się na nowo w północnych dźwiękach.
A Wy macie jakieś skuteczne sposoby na upały?

Pozdrawiam Was chłodno!

8 komentarzy:

  1. Super połączenie kolorów, a zdjęcia miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie z drzwiami jest doskonałe :-)
    Sukienka urocza, a modelka jeszcze bardziej. Na pierwszych fotkach czyste szczęście wypisz-wymaluj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że je doceniłaś. Zdjęcia mam na myśli. Oprócz szycia i dzierganie, lubię też kiedy i one mi się udadzą. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zakładeczki pierwsza klasa. Piękna... i sukienka, i modelka :)
    Co to za tkanina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiedziałam jak inaczej pomarszczyć, więc zrobiłąm to jak umiem :) A materiał stąd. 95%bawełna 5% elastyna. Cienki, idealny na lato. No i te kolory od razu skojarzyły mi się z Zosią, więc brałam bez zastanowienia.
      Uściski!

      Usuń
  4. Połączenie nie DOBRE - DOSKONAŁE wręcz!!! Widać na zdjęciach jak Młodej nogi rosną, tzn wydłużają się - oj, będziesz mieć mnóstwo okazji do szycia nowej garderoby :)
    Swoją drogą - widziałam ostatnią arbuzową kreację - i nic nie napisałam ale to z zachwytu, bo nabrałam powietrza i tak mnie z wrażenie zapowietrzyło, że odetkałam się dopiero teraz :)))) Wybornie Ci się udają te soczyste połączenia! Zazdraszczam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Witaj!Z Twoich ust takie pochwały! Uściskó moc! Dziękuję:*

      Usuń