8 lutego 2017

o torebkach....

Zgodnie z obietnicą daną samej sobie zamieszczam tu twory, których nie udało mi się ogarnąć i wrzucić tu, kiedy jeszcze nowością pachniały.

Tak było z tymi torebkami.
Usiadłam z tym moim pudłem tzw. T shirt yarn i sznurkami i wpadłam na pomysł torebki na drutach wydzierganej.
Do tego znalazłam piękne guziki Swarovskiego i voila!





Narodziła się wieczorowa klasyka w moim wydaniu.
Prostota górą!

Powstało już kilka bordowych, kilka czerwonych, czarnych i jedna, jedyna szara, która już poszła w świat.

Unikatowe egzemplarze, które pomieszczą najniezbędniejsze niezbędniki Kobiety.




I co myślicie?
Jedna nawet została zakupiona przez Natalię Grosiak z zespołu Micromiusic. Znacie? Lubicie?

Ale nie przejmujcie się, woda sodowa do głowy mi jeszcze nie uderzyła. Wręcz przeciwnie!

Uściski!

4 komentarze:

  1. Świetne! Szary melanż mój nr 1 ;-)
    Super pomysł i ciekawe, że tak doskonale komponują się z glamourem (łańcuszek, kryształki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przemiło słyszeć takie słowa. Całusy!

      Usuń
  2. Dziewczyny nie znam, a torebki z instagrama już tak :) Są piękne!!!! To zapięcie z kryształkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki! A dziewczyna to Wrocławianka, która ma bardzo ładny głos :)

      Usuń