9 kwietnia 2018

sponsorem dzisiejszego wpisu jest liczba 3

Ciągnę milion srok za ogon, w rezultacie zamieszczanie postów trwa sto lat.
Zebrałam dziś zatem tytułowe 3 uszytki, żeby pokazać je za jednym zamachem.

Voila!

Nr 1 to bluzka z wykorzystaniem resztek jednokolorowej dzianiny. Patrzcie rękawy. 



 Dziecię mi nie chciało pozować, więc ubogo z fotami, ale stylizacja piękna! Moim nieskromnym zdaniem!

Nr 2 to sukienka. Jest radosna i trochę niepraktyczna, bo nie bardzo jest gdzie ją nosić :)
Moja Latorośl woli wygodne spodnie lub getry!

 Sesja odbyła się w domu przy wielkim marudzeniu i ziewaniu.


Moje dziecko nawet znudzone jest bardziej fotogeniczne niż ja, taka karma :)


Na koniec nr 3, czyli coś dla mnie.


 Bluza ta pierwotnie miała cienką, granatową lamówkę  zamiast ściągacza przy dekolcie i nie było ściągacza na dole, ale...po poprawkach wygląda znacznie korzystniej.


Sesja na kantabryjskiej plaży w Loredo. Mieszkamy teraz dokładnie za moimi plecami w Santanderze i jesteśmy otoczeni boskimi krajobrazami
.
 W miarę możliwości, pogody i częstotliwości szycia postaram się Wam pokazywać te cudne widoki i plaże :)

Moje sesja jest z tego weekendu. Był piękny.
A fotografem był mój Mąż.


Tymczasem do następnego!
A dla chętnych podglądać moje drugie miejsce "artystycznego"wyżywania się (fotograficznego), zapraszam na www.polnocnywiatr.blogspot.com

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Wszystko cudne,tylko fotografpwi się w tym rozdaniu nie fartnęło. składana bluza świetna,ja próbowałam ostatnio puzzli i mi nie wyszły,kiepskie łączenie dzianin :( Sukienka fajna,a Twoja bluza ma super wzór.Sceneria zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo mi miło. Fakt, że scenerie ostatnio mamy przednią. Dzięki piękne, a co do składania uszytków z różnych dzianin, ja zawsze dobieram podobne gramatury i kolory. Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  2. Jak zwykle super! Szczególnie podobają mi się rękawy w Twojej bluzie - to ściągacz czy jakaś inna cienka dzianina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa!I tak to ściągacze :)

      Usuń
  3. Dokładnie jak Przedmówczyni stwierdzę, że rękawy super, a detali z wzorów zdecydowanie za mało pokazane :-) I foty ekstra. Ostatnia rządzi :-D Żółciutki łakomie łypie na Ciebie okiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...swój swego wywącha :) To a propo żółtego..., a rękawy z długim ściągaczem trochę się do mnie przyczepiły. Dziękuję pięknie i następnym razem postaram się pokazywać nieco detali także.

      Usuń