29 lipca 2014

"Popielata"

Witam!

Oto i kolejny uszytek. Takie torby już były, tutu i tu. Takie moje one wynalazki luksusowe. Uparłam się tworzyć je z japońskich materiałów, bo wzory i kolory są bezbłędne.

Tym razem brąz wszedł w  komitywę z popielatym /jasnym szarym z białym wzorem. Bałam się efektu, ale jest zadowalający.


Uszy z konkretnej skóry. Długość użytkowa 50 cm (na luzie wisi grzecznie na każdym ramieniu).


Powyżej w wersji złożonej, dzięki bocznym zatrzaskom. Czyli wersja zgrabniejsza.


Tu umodelowana, bo sztywnego dna nie ma, ale tym razem użyłam stuprocentowago poliestrowego wypełnienia i fajniej trzyma kształt.


Oto i jej przód górny :) Znaczy zatrzask en face i uszyska.


Tak wygląda z niskiego lotu ptaka przy zamknięciu obu zatrzasków. Tu także widać podszewkę w kolorze stalowym.



Co by tu jeszcze...ma dwie kieszenie, na telefon i podwójną na to i owo.

****************************************************************************************************************

I taka jeszcze mała prywata :P
Wkrótce przyjeżdżam na jakiś czas do ojczyzny, więc przesyłka tańsza lub odbiór osobisty czegośtam, co byście ode mnie chciały, możliwy we Wrocławiu.
Koniec reklamy.

Miłego Dnia!

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje Luksusowe Wynalazki!! Kolejna torba na widok której ślinię się jak dziecko stojące przed witryną cukierni :) Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona!! Miłe słowa prawisz!
      Ja zaś jak stuknięta zerkam co rusz do Ciebie spragniona kolejnego postu jak pustynia wody!
      Wrzuć coś plis :) inaczej wyschnę!

      Usuń
  2. Torba przeurocza i taka w moim guście i klimacie. Jeśli miałabym po każdym zachwycie Twoimi pracami inwestować w nie, musiałabym:
    a) przelewać Ci całe wynagrodzenie;
    b) napaść na bank;
    c) wynająć garaż na przechowywanie produkcji Twych;
    d) opuścić rodzinę lub zostać przez nią wydziedziczoną w uwagi na nałogowe zakupocreaturroholictwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :))) Dzięki za tak miłe słowa, one są wystarczającą nagrodą! Nie chciałabym doprowadzić Cię do bankructwa w żadnym wypadku, a już tym bardziej sprowadzić na złą drogę :D

      Usuń
  3. Kolory - bardzo moje.
    Tkanina - bardzo ładna.
    Wzór - bardzo idealny :P

    Onieśmielasz mnie swoimi torbami!
    Bardzo podoba mi się też ten "x" namalowany na ścianie pod haczykiem, na którym je wieszasz :D Zawsze się uśmiecham jak go widzę - o tak :D

    Pozdrawiam i życzę udanego urlopu w PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Uśmiałam się do ekranu w głos :))) Tak iks charakterystyczny zawsze jest :)))
      Dzięki Ci za tyle komplementów!
      I postaram się bawić w Polsce dobrze :) Uściski!

      Usuń
  4. Fajna, bo pasująca do wszystkiego, a to sobie w torbach bardzo cenię :) Równie bardzo jak prostotę połączoną z funkcjonalnością :) Twoje torby spełniają wszystkie kryteria :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie je podsumowałaś :)) Dzię-ku-ję!!! :)

      Usuń
  5. Cudowny materiał!! ale to już pisałam i kształt i zatrzaski, skórzana rączka mmm miodzio :D
    spokojnie mogłaby zamieszkać w mojej szafie :D
    nie nie nie nie byłaby w szafie, a zawsze na wierzchu, bo bym ją codziennie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje torby, mam pytanie - czym przymocowujesz do nich skórzane paski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Specjalnym napami (nie wiem jaka jest fachowa nazwa) i młotkiem :)

      Usuń