12 maja 2014

"Kropka" czyli kiecka dla odważnych

Witam!

Pogoda wymusza działanie. Dosłownie! Mamy kiepski asortyment wdzianek na ciepłe dni, więc się szyje.
Ten materiał kupiłam jakiś czas temu tak o, bo lubię kropy. Pierwotnie rozważałam spódnicę dla siebie, ale było go za mało. Poza tym wolę robić dla Młodej. Jest zdecydowanie łatwiej.

A dlaczego moim zdaniem odważna kiecka..., ponieważ ten turkus w grochy jakoś tak w oczy się rzuca :) Do tego krój...niby ten sam, ale jakoś tak elegancko, może za dojrzale..., ale mnie się podoba :)


Korzystałam z tutka,do którego link znajdziecie w tym poście


Materiał klasycznie - bawełna. Tym razem gumka tylko wokół dekoltu. Pomysł na taką długość rękawów wziął się z pragmatycznego podejścia, które przetestujemy w praktyce. Zamysł jest taki, aby kiecka posłużyła i wiosną, i latem, a może jeszcze jesienią...


Tu kilka ujęć z bliska. Lewa strona dekoltu.Gumka 1cm wpuszczona w kanał nieco szerszy. Widać też nieco szwy. Nie są zbyt estetyczne, ponieważ obrzucam zygzakiem.


A tu rzut obiektywem na wykończenie dołu i poniżej rękawów.

Trochę marnotrawię materiał, ale zaczynam troszkę mądrzej kroić i robię coraz mniej poprawek :)


A tu ostatnie zdjęcie lekko podziębionej, zamyślonej i nieco znudzonej ekspresową sesją Modelki :) Miś rekwizyt niezbędny! Towarzyszy nam zawsze i wszędzie, więc i na sesjach bez niego ani rusz :)

Dobrego Tygodnia!

11 komentarzy:

  1. Moja ulubiona modelka - piękna jak zawsze :)
    Sukieneczka też śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu i swoim :)

      a sama Modelka to full profeska już :) Nawet jak lekko niedomaga, daje radę. Szybkie przebieranko, kilka spojrzeń i gestów, kilka fotek i z głowy. Miś wiernie towarzyszy, to i sesja milsza,...a potem wraca do swoich stałych zajęć :)

      Usuń
  2. Panna Kropka wespół w zespół z Misiem Kropkiem prezentuje się bardzo elegancko! Kolor sukienki idealnie pasuje do koloru Jej oczu! I strzał w 10 dla mamy, za połączenie turkusu i brązu podczas sesji - to moje najulubieńsze zestawienie kolorystyczne :))))) (choć zapewne nie taki był zamysł sesji, aby zrobić dobrze akurat mnie :))))))
    Groszki są super! Długość rękawa jak dla mnie idealna. Całość wyszła bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pochwał, że pękam z dumy :) Niebieski z brązem to piękne połączenie! A jakże! Miś jednak czy turkus, czy szary czy pomarańczowy zawsze towarzyszy, nie ma innej opcji :)

      Piękne dzięki!

      Usuń
  3. Bomba sukienusia! No doubt! No way! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To najsłodsza dziecięca kiecka jaką widziałam w tym roku! <3 Kolor świetnie dobrałaś, oczy modelki robią się jeszcze bardziej niebieskie;) Ogólnie ładne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Naprawdę miło czytać takie komplementy :) Są motorem do działania :)

      Usuń
  5. no powiem ci szczerze że sama bym taką na siebie założyła :D
    cudowna!! :D

    a ja najbardziej właśnie lubię długość rękawów 3/4 :)

    OdpowiedzUsuń