19 lutego 2014

Liebster Blog

Witam! Dziś o...


Otrzymałam nominację od mniej słów  i na początku  nie wiedziałam co z nią zrobić :) Czuję się wyróżniona. Zajęło mi trochę wybieranie i szukanie poniższych blogów. Bez zbędnego gadania, oto moja lista:

1. szuflada w bloku
2. bee in quiltsland
3. bartosikowo
4. terakoty
5. thousnad reasones
6. derva
7. natalia w bruklinie
8. adela szyje

Nie jest ich tyle, ile trzeba (11), ale co mi tam. U niektórych nie wiem czy były już nominowane, ale zaryzykuję.

Oto pytania do mnie:

1.Co było pierwsze jajko czy kura??
Stwórca

2. Dlaczego lich nie śpi?
...żeby nie było nudno

3. Na co wydasz swój pierwszy milion dolarów?
na dom nad oceanem

4. Każdy ma jakiegoś bzika, jaki jest Twój?
twórstwo

5. Jak się motywujesz?
oglądając świat (także za pośrednictwem internetu :))

6. Mogę mieszkać w ...
lofcie w Portugalii

7. Śmieszna/głupia wpadka Twojego życia to...?
Telefon do radia na konkurs organizowany dla dzieci! (niedosłyszałam tego) i podanie złej odpowiedzi (chodziło o tytuł bajki, zamiast "Gdzie jest Nemo?", odpowiedziałam "Kapitan Nemo" ku uciesze i nieskrywanym zaskoczeniu Pani z radia.

8. Kot czy pies?
pies

9. Bohater z filmu/serialu, z którym się utożsamiasz?
Dr House :)

10. Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się to...
chcę spać

11. Zapraszasz gości. Co podasz do jedzenia, żeby ich oczarować?
dużo dobrego wina :) nie lubię gotować


A oto moje pytania:

1. Jak zaczęło się Twoje blogowanie?


2. Skąd czerpiesz inspiracje?


3. Kawa czy herbata?


4. Ulubiony gatunek filmowy/reżyser/aktor/ aktorka.


5. Jeśli słuchasz, czego/kogo najczęściej?


6. Chciałabym osobiście poznać...


7. Lubię...


8. Gafa życia.


9. Chciałabym pojechać do...


10. Najlepsze wakacje spędziłam w...


11. Ulubiony trunek.




A tu  krótkie zasady:


1. Odpowiedz na 11 moich pytań, umieszczając odpowiedzi jako nowy wpis na Twoim blogu.
2. Wyróżnij kolejnych 11 blogów.
3. Zadaj im własne 11 pytań, umieszczając je w tym samym wpisie, w którym odpowiedziałeś na moje pytania na swoim blogu.
4. Aby ułatwić im życie wrzuć im w komentarz z nominacją linka do swojego bloga, do wpisu z pytaniami, na które mają Ci odpowiedzieć.
5. Pamiętaj, że nie możesz nominować bloga, od którego otrzymałeś nominację.



No to to by było na tyle :)








9 komentarzy:

  1. No to ładne kwiatki:) Teraz muszę się zmużdżyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No znaleźć blogi to nie łatwe zadanie. Przynajmniej dla mnie. A też mam wrażenie, że to już lekki przeżytek :) Blogi z kilkoma obserwatorami mają po 2000 lajków na fb :) Ale jak się masz ochotę bawić, czemu nie :) Tak czy śmak to miłe wyróżnienie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Łe tam... Nie ma za co! :) Cała przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. pozornie! Tak naprawdę chciałam mieć to szybko z głowy :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Odpowiedzi już udzieliłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń